Bart Bronnenberg

Gastauteur Universiteit van Tilburg
Bart Bronnenberg image
© Foto van Me Judice

Bart Bronnenberg is hoogleraar marketing aan de Universiteit van Tilburg. Hij bestudeert vraag, merkentrouw, en het succes van nieuwe producten afhankelijk van de marketingstrategie van bedrijven. Zijn onderzoek is verschenen in top management en marketing tijdschriften en hij heeft diverse 'best paper awards' ontvangen voor zijn werk. Hij zit in de redactie van meerdere academische tijdschriften, zoals the International Journal of Research in Marketing, Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, Marketing Science, Management Science en Quantitative Marketing and Economics.

Persoonlijke homepage

RSS

Artikelen

Waarom universiteiten de Californische droom moeten najagen image
Waarom universiteiten de Californische droom moeten najagen
6 apr 2011 |
In het rapport Differenti?ren in drievoud stelt de Commissie Veerman voor om Californische universiteiten te bestuderen en lessen te trekken voor Nederland. De auteur van dit artikel werkte van 1998 tot 2007 als docent en hoogleraar aan de Univers...