Joyce Vonken

Gastauteur

APG, Heerlen

Joyce Vonken image

(c) APG

Joyce Vonken werkt op dit moment als marketing intelligence specialist bij de strategische marketing afdeling van APG. Hier is ze onder andere verantwoordelijk voor onderzoek onder pensioenfondsdeelnemers en het verbeteren van marketing en communicatie naar deelnemers middels onderzoeks-inzichten, neuromarketing en CRM. Ze is bij APG begonnen als corporate trainee, waar ze de eerste acht maanden bij de afdeling Bestuursadvisering heeft gewerkt, waarna ze verschillende projecten binnen de marketing en communicatie afdeling van APG heeft voltooid. Voor haar carrière bij APG heeft Joyce drie jaar als docent gewerkt aan de Universiteit van Maastricht op het gebied van strategische marketing, en heeft zij haar mastertitel gehaald in International Business, specialisatie: “ Strategic Marketing”, ook aan de Universiteit van Maastricht.

RSS

Artikelen

Meer keuzevrijheid leidt tot nieuwe rol pensioenprofessie image
Meer keuzevrijheid leidt tot nieuwe rol pensioenprofessie
De pensioenregeling van de toekomst zal naar alle waarschijnlijkheid meer keuzeopties en individuele componenten kennen. Hierdoor komt er meer eigen verantwoordelijkheid te liggen bij de individuele deelnemer. Deze ontwikkeling vraagt echter oo...
Wil men bij pensionering een gedeelte van pensioenvermogen opnemen? image
Wil men bij pensionering een gedeelte van pensioenvermogen opnemen?
Eén van de unieke aspecten van Nederlandse pensioenstelsel is het feit dat iedereen op pensioendatum verplicht is om het opgebouwde kapitaal om te zetten in een annuïteit. Andere landen met een ontwikkeld pensioenstelsel kennen de mogelijkheid ...